3.11.11

Desktop Wallpaper for November from Nina Gregier

W listopadzie specjalną tapetę zaprojektowała moja przyjaciółka Nina Gregier. Otwiera ona tym samym cykl tapet na ekran komputera, które na początku każdego miesiąca będą się tutaj pojawiać, a które przygotowywać będą same cudownie utalentowane osoby!
click on picture to enlarge
Mam szczęście bo Nina jest też moją współlokatorką, więc w swoim pokoju mam kilka jej prac... Kiedyś na urodziny dostałam tenisistów, po obronie pracy magisterskiej chmurkę z trójkątów, na parapecie stoi oprawiona Elisabeth Taylor, a nad biurkiem wisi jeden z kotów ninja oraz różowa karteczka, na którą często spoglądam.
Travel teleport... o tak! bo zeszłego listopada byłyśmy razem w Berlinie.
Zapraszam też na Niny bloga i stronę.




więcej opcji
więcej opcji... after the jump

1280×800
1440×900

1920×1080

1 comment:

  1. She is zoo brilliant - love her stuff.
    Happy weekend to you sweets,
    Axxx

    ReplyDelete