16.3.12

no big plans

{Sources: 1, 2, 3, 4, 5, 6}
Bez większych planów na weekend...
siostra pożyczyła mi książkę, która nieźle się zapowiada,
rower jest już gotowy do jazdy, po tym jak dzisiaj napompowałam koła,
już długo nie jadłam pesto, może pokusić się o przyrządzenie domowego...
A Wasze plany? Życzę udanego weekendu!

No big plans, my sister gave me this book I plan to read, my bike is finally ready to go after long winter break and it has been a while since I ate pesto, so maybe I will try to make it at home... Have a nice weekend!

7 comments:

  1. kilka dni temu trafiłam na te zdjęcia i też mnie zainspirowały do zrobienia własnego pesto ;-) jeszcze się za to nie zabrałam, ale może faktycznie w ten weekend.

    No i również muszę przywrócić rower do życia! To już chyba wiosna na dobre :)

    ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wygląda na wiosnę! Przyjadę do krk w przyszłym tyg to może kawa w jakimś ogródku?:)

      Delete
    2. no jaaaasne! super :) myślałam, że już nie będzie szansy na spotkanko, a tu proszę!

      Delete
  2. lovely weekend to you dear Kamila..and I love that soft bag and now you make me desire fusilli with pesto and a glass of Pinot Grigio (and I'm on diet:I)

    ReplyDelete
  3. LOve it - such fab words and pictures :) Have a great weekend,
    Axx

    ReplyDelete
  4. Thank you so much for visiting my blog! Now it's my turn to enjoy your blog!! Cheers from Munich, Igor

    ReplyDelete